دانلود نرم افزار ارتکم 2010 و 2012ش

دانلود ارتکم و اموزش ارتکم 2010


برای دانلود نرم افزار آرتکم ابتدا به ساکن با مطالعه ی مقاله ی زیر آشنایی کافی با نسخه های مختلف نرم افزار و کاربرد های آن ها و مزایا و معایت نسخه را را بیاموزید .

سپس می توانید با خیال راحت نسخه ی مورد نیاز خود را بارگیری نمایید 

نرم افزار آرتکم چیست

اگر از موتور های جستجوگر به این صفحه هدایت شده اید احتمال این می رود که از علاقه مندان به کار با دستگاه های سی ان سی ، سنگ ، شیشه ، لیزر ، واتر جت ، اسکنر های 3 بعدی یا … باشید

ArtCAM محصول شرکت Delcam  نرم افزاری قدرتمند و منحصربفرد برای مدل سازی CNC و ساخت فرآورده‌های سه بعدی از طرح‌ها و تصاویر مفهومی در کمترین زمان ممکن است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا از پیش طرح‌های ایجاد شده، یک مدل حکاکی شده چند لایه ایجاد و یا مدلهای سه بعدی موجود را حکاکی کنید.

نکته جالب در تهیه مدل سه بعدی در این نرم افزار این است که شما برای رسیدن به جسم سه بعدی از یک عکس و مدل دوبعدی 2D یا همان وکتور کار را شروع می کنید. یعنی همان کاری که خیلی از کاربران دستگاه سی ان سی CNC یا پرینتر های سه بعدی 3D printer ها بدنبال آن هستند. چون این روش ساخت مدل سه بعدی از دقت بالایی برخوردار است ساده ترین روش ممکن است و بالاترین شباهت به عکس را ایجاد می کند.

در پاسخ به سوال نرم افزار آرتکم Artcam چیست ؟ باید گفت Artcam نرم افزاری است که با هدف تبدیل ایده ها به محصولات نهایی به روشی بسیار آسان تر از روش های دیگر نرم افزار های معمول ایجاد شده است. به همین دلیل مطمناً بهترین نرم افزار و بهترین انتخاب برای یک طراح مدل سی ان سی CNC همین نرم افزار است. به دلیل همین روش ساده ، کارآمد و دقیق

معمولا نرم افزارهای طراحی بر مبنای یکی از استانداردهای Bitmap و Vector کار می‌کنند. اما در نرم افزار Delcam ArtCAM از هر دو استاندارد طرح بیتی و برداری در کنار یکدیگر استفاده می‌شود. اطلاعات تصاویر وکتور با استفاده از فرمول‌های ریاضی تولید می‌شوند. اشکال و تصاویر در روشهای برداری، اجزای هندسی هستند که شامل شماری از نقاط، خطوط، دایره و یا منحنی هستند. تصاویر Bitmap شامل یک سری اطلاعات از نقاط به صورت جداگانه شامل موقعیت نقطه همراه با رنگ آن نقطه می‌باشند که در مجموع تصویر نهایی را تشکیل می‌دهند. جزئیات بیشتر در این گونه تصاویر با تعریف نقاط بیشتر میسر می‌باشد. هر چه تعداد نقاط بیشتر باشد دقت یا در اصطلاح Resolution تصویر بالاتر است.

مدلهای سه بعدی ساخته شده در نرم افزار ArtCAM که می‌توانند از هر دو نوع اطلاعات Vector یا Bitmap ساخته شوند را اصطلاحا Relief می‌گویند. در مجموع یک Relief بسیار شبیه یک تصویر Bitmap است که دارای ازتفاع نیز می‌باشد. هنگام ساخت Relief، علاوه بر اندازه‌های دو بعدی فایل، Resolution هم تعیین می‌شود و این مبنای دقت مدل سه بعدی و نهایتاً قطعه ماشین کاری خواهد شد.
شرکتهای بسیاری در سراسر جهان برای تولید انواع محصولات با کیفیت از این نرم افزار قدرتمند استفاده می‌کنند.

در صنعت حتی زمانی که شما می خواهید یک کار را با دست تولید کنید و ظاهر کار شما می بایست کار دست به نظر برسد، این نرم افزار می تواند سرعت بخش کار شما باشد.

اگر شما یک هنرمند هستید و با دستان هنرمندتان می توانید تولیدات زیبایی از چوب و سنگ و فلز ایجاد کنید، یادگیری و استفاده از آرتکم Artcam و همچنین داشتن یک دستگاه سی ان سی یا یک پرینتر سه بعدی می تواند شرایطی ایجادکند که شما به عنوان یک هنرمند وقت بیشتری برای تمرکز بر کیفیت طرح اصلی کار و همچنین جزئیات کار داشته باشید و این دو مطلب در کنار هم سبب می شوند شما بتوانید محصولات متنوع و با کیفیتی در بازار رقابتی کنونی تولید نمائید.

لینک های دانلود

لینک های مفید 

کانال پرس وکیوم و CNC چوب در تلگرام

آموزش اپراتوری دستگاه سی ان سی CNC چوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *