سی ان سی روتاری 8 کله

سی ان سی روتاری 8 کله


تعمیرات و نگهداری دستگاه های cnc

 

هموارده در خرید  دستگاه های سی ان سی چوب می بایست علاوه بر اینکه قیمت دستگاه سی ان سی چوب جزو ملاک های انتخاب خرید دستگاه می بایست باشد ، بلکه گارانتی و خدمات پس از فروش سی ان سی چوب جزو ملاک های خرید دستگاه باشد .زیرا که در صورت انتخاب اجناس بی کیفیت بر روی دستگاه سی ان سی چوب در مواردی ممکن است هزینه ی تعمیرات و نگهداری دستگاه سی ان سی از قیمت تمام شده ی دستگاه بالاتر باشد .

هر سیستمی مانند لوازم خانگی ، اتومبیل و ماشین های صنعتی پس از مدتی کار کردن دچار استهالک فرسایش بین قطعات و قسمت های مختلف شده، و نیاز به سرویس و تعمیر دارند. لذا با انجام اقداماتی پیش گیرانه و مراقبت های مداوم مستمر می توان این فرسایش و استهالک را به حداقل رسانده و عمر مفید

سی ان سی روتاری 8 کله
سی ان سی روتاری 8 کله

دستگاه را افزایش داد و مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. لغت Maintenance در زبان فارسی به معنی “نگهداری و تعمیرات ” می باشد، شامل کلیه عملیاتی است که برای سالم نگهداشتن وسایل کار چه ماشین و چه غیر ماشین در نظر گرفته شده است . در صنایع ، عملیاتی از قبیل بازدید مرتب وسایل، روغنکاری منظم، رفع عیوب و نواقص کوچک که احتماال حین کار دیده می شوند و یا تعمیو و اصالح ماشین در فواصل معین و در نهایت کلیه اموری که باعث بر قرار داشتن وضعیت صحیح کار می شود Maintenance نامیده می شوند.

جهت کم کردن استهلاک ماشین آلات سی ان سی چوب در سلسله مقالات تصا ماشین با ما همراه باشید

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *