دستگاه سی ان سی حکاکی سنگ – ابعاد 130×250

دستگاه سی ان سی حکاکی سنگ TSTON از بهترین متریال وجود در بازار جهت کاربری سنگ و  چوب تهیه شده است .

این ماشین  cnc قدرت بسیار بالایی در حکاکی سنگ های مختلف  با سختی های مختلف دارامی باشد . سی ان سی سنگ و چوب T   به مخزن آب صابون نیز تجهیز شده است و پایه ی کاربری دستگاه سنگ می باشد.

گفتنی است اسپیندل 9 کیلو وات بسته شده بر روی دستگاه قدرت و توان بالایی در حکاکی بر روی سنگ ها و کانی ها دارد.

کشور تولید کننده ایران
شرکت تولید کننده گروه فنی و مهندسی تراشه صنعت آغاج
نام محصول سی ان سی سنگ و چوب
مدل محصول سری TSTON
ابعاد ماشین 140*270
ابعاد مفید 130*250
ورق خور دستگاه 122*244

برای قیمت تماس بگیرید

cnc برش و حکاکی ام دی اف 3 محور تخت سری Hiro-210

مدل هیرو یکی از برترین و به روز ترین محصولات در رده ی سی ان سی چوب  گروه فنی مهندسی تراشه صنعت آغاج می باشد ، این محصول با بهره گیری از تکتولوژی روز دنیا و با شاسی محکم از ورق ۳۰*۳۰ با ضخامت ۸ ساخته شده است ، اسپیندل این ماشین سی انسی جوب یکی از تولیدات غول اسپیندل سازی جهان ( HSD) کشور ایتالیا می باشد .

کشور تولید کننده ایران
شرکت تولید کننده گروه فنی و مهندسی تراشه صنعت آغاج
اسپیندل HSD
ریل مورب گامبینی سری HW
کنترلر Radonix pro
شاسی ساخته شده از پروفیل 30*30 گوشت 6 میل

 

برای قیمت تماس بگیرید

CNC شیشه و برش آیینه سری TS250

دستگاه CNC شیشه و برش آیینه سری سری TS250 با طراحی منحصر به فرد خود در دو نوع 2 محور و 3 محور طراحی و تولید می شود . cnc برش شیشه و آیینه در مدل حاضر قابلیت برش انواع شیشه و آیینه با ضخامت های مختلف را دارا می باشد .

گروه فنی و مهندسی تراشه صنعت آغاج جهت تسهیل بارگذاری شیشه بر روی میز cnc  ، سیستم مکانیکی را طراحی نموده است که به مانند یک بازوی مکانیکی عمل مینماید تا بتواند جام شیشه و آیینه رابه ارامی بر روی میز سی ان سی تعبیه نماید .

علاوه بر این سیستم مکنده طراحی شده بر روی میز دستگاه سی ان سی شیشه را بر روی میز برش فیکس می نماید تا کاربر اپراتور بتواند به راحتی برنامه ی برش را پیاده سازی نماید .

مشخصات سی ان سی شیشه سری TS250

مدل TS250
ابعاد کلی دستگاه 3300 × 4000 × 1700mm
ابعاد میز دستگاه 2500*4200
حداکثر ابعاد برش شیشه 2500 × 4200
ارتفاع میز 150 mm
محدوده ضخامت شیشه 1 – 19 mm
سرعت برش 100 m/min
میزان خطای دستگاه در هر mm 2500 0.25 mm
سیستم محرک محورهای X و Y Servo Motor , Step motor
وزن دستگاه 1600 Kg
فشار باد مصرفی  6 bar
میزان برق نصب شده 9 Kw
برق مورد نیاز 360 V – 3 Ph

برای قیمت تماس بگیرید

آموزش اپراتوری آرتکم 2018- پکیج طراحی و ماشین کاری cnc

مجموعه  ی آموزش اپراتوری با آرتکم 2018  جزو کامل ترین پکیج های موجود در بازار می باشد که در دوقسمت طراحی و ماشین کاری دو بعدی و طراحی و ماشین کاری سه بعدی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

در این مجموعه ی آموزشی آموزش صفر تا صد طراحی با نرم افزار artcam pro 2018  ( آرتکم پرو 2018) تدریس شده است . به صورتی که با تهیه پکیج تمام نیاز های کاربران در خصوص طرح های مختلف اعم از طراحی درب ممبران ، درب های کابینت ، طراحی در خصوص سنگ های زینتی ، انگشتر ها ، طراحی های دوبعدی مربوط به دستگاه های سی ان سی لیزر ، سی ان سی های برش شیشه و … بصورت کامل مرتفع میشوند

علاوه بر این پروسه های اموزش ماشین کاری ، تعریف ابزار و معرفی انواع ابزارآلات موجود در بازار برای کار در صنایع مختلف تدریس شده است .

این مجموعه ی آموزشی به دلیل خلا های آموزشی موجود در بازار کار با دستگاه های سی ان سی چوب و عدم شناخت کافی اپراتور های عزیز در خصوص کار با آرتکم نسخه 2018 توسط تیم تخصصی مجموعه فنی و مهندسی تراشه صنعت اغاج تهیه و تدوین گردیده است و آماده ی عرضه می باشد .

12,600,000 

آموزش اپراتوری سی ان سی چوب و شیشه و سنگ آنلاین

دوره ی آموزش کار با دستگاه های سی ان سی  نظیر کار با دستگاه های سی ان سی سنگ و شیشه و لیزر مختص تمامی عزیزانی است که قصد خرید این دستگاه ها دارند یا به نوعی قصد ورد به این رشته ی کاری را دارند . کلاس های آموزشی به صورت آنلاین برگذار میشوند و اگر نیاز به کار عملی باشد در یک جلسه ی عملی تمامی مباحثی ه نیاز به کار با دستگاه دارید به صورت کامل تدریس میشوند .

در نهایتا شما بعد از گذراندن این دوره ی آموزشی قادر خواهید بود بدون مشکل انواع درب های ک و ابینتی ، انواع فایل های برش و … را طراحی و ماشین کاری نمایید . علاوه بر این در این دوره ی آموزشی اصول کار با طرح های منب و سه بعدی و ماشین کاری با دستگاه های روتاری نیز تدریس میگردد.

آموزش مباحث مربوط به طراحی در نرم افزار آرتکم و اموزش های مربوط به انتقال فایل های طراحی شده در انواع نرم افزار های طراحی دو و سه بعدی نظیر نرم افزار کرل دراو ، تری دی مکس ، راینو ، تیدیل فایل های برداری به پیکسلی و برعکس و اصول ماشین کاری آن ها و …

آموزش مباحث مربوط به ابزار های طراحی دو و سه بعدی موجود در نرم افزار آرتکم پرو نسخه های 2009 و 2018 در این جلسات  بصورت کامل و مفصل تدریس میگردد

قیمت اصلی 54,000,000 ﷼ بود.قیمت فعلی 47,600,000 ﷼ است.

اپراتوری سی ان سی چوب با آرتکم 2008 و 2009-طراحی و ماشین کاری

پکیج اموزشی اپراتوری دستگاه سی ان سی چوب و آموزش کاربردی طراحی درب های داخلی و درب های کابینت با نرم افزار کرل دراو به همراه اموزش طراحی با نرم افزار ارتکم پرو نسخه ی 2008 به همراه مثال های کاربردی در خصوص طرح های مختلف کابینت ممبران از طراحی تا ماشین کاری

این یه نسخه ی کامل از فرایند ماشین کاری و اپراتوری دستگاه های سی ان سی می باشد ، که از صفر تا صد و مرحله به مرحله توسط اساتید برجسته فعال در این رشته ضبط و گرداوری شده است و علاقمندان به این رشته می توانند با کمک این مجموعه ی آموزشی صفر تا صد اپراتوری سی ان سی چوب ، شیشه ، سنگ ، لیزر و … را بیاموزند

علاوه بر این کارشناسان فنی همواره از این پکیج و سوالات احتمالی علاقه مندان پشتیبانی کرده و با صبر و حوصله پاسخگوی این عزیزان خواهند بود .

قیمت اصلی 1,460,000 ﷼ بود.قیمت فعلی 1,186,000 ﷼ است.