دستگاه سی ان سی تراش سنگ های قیمتی و تزیینی طلا و نقره

دستگاه سی ان سی تراش طلا و نقره

دستگاه های سی ان سی 3 محور طلا

دستگاه سی ان سی فرز و تراش مناسب برای سنگ های تزیینی و قیمتی نظیر طلا و نقره ، این نوع سی ان سی قابلیت کار بر روی انگشتر ، حلقه ی های عقیق وسایل زینتی دارد.

دستگاه های سی ان سی تراش طلا ( طلاسازی ) و cnc سنگ های زینتی در 3 نوع بسته به نوع مصرف و نوع قطعه کار تولید می شود . گونه اول دستگاه های طلاسازی و تراش سنگ های زینتی نمونه ی 3 محور این دستگاه ها می باشند که به صورت 3 محور همزمان طراحی و تولید می شوند . این دستگاه مناسب برای حکاکی و شیار زنی و سوراخ زنی انواع کتیبه ها ، نوشتن نام و مشخصات ، حکاکی و برش و سوراخ زنی انواع پلیت های مسی ، فلز طلا و سنگ های زینتی نظیر سنگ مرمر کورد استفاده قرار می گیرد

سی ان سی چوب ابعاد کوچک 60*90

دستگاه های سی ان سی روتاری 4 محور طلا

نمونه ی دوم دستگاه های طلا سازی و تراش سنگ های قیمتی به صورت 4 محور طراحی و تولید می شود . این نوع از دستگاه های سی ان سی مناسب برای تراش پیکره های انسان ، و حیوانات و … می باشد . مکانیزم عملکرد این دستگاه ها بگونه ای است که محور چهارم توسط چند گیره ی نگهدارنده تجهیز شده است و وظیقه ی گرداندن قطعه کار هماهنگ با سه محور دیگر را دارد .

سی ان سی روتاری چوب

قدرتمند ترین دستگاه برای تراش انگشتر و النگو و گوشواره ها و … را دارد و در صنف دستگاه های سی ان سی طلا سازی و تراش سنگ های قیمتی قرار میگیرد دستگاه سی ان سی 5 محور می باشد . این دستگاه در رده ی قیمتی نسبتا بالاتری نسبت به نمونه های قبلی قرار میگیرد و البته کاربرد های متنوع تری نیز نسبت به نمونه های قبل دارد .

مشخصات سی ان سی طلا سازی خانگی

مشخصات ارایه شده برای یک دستگاه سی ان سی ابعاد کوچک می باشد که در ساخت مصنوعات پلکسی گلاس ، تابلو سازی , ماکت سازی , ساخت مدل – مواد غیر سخت , ساخت کالا های تزینی , وجواهر سازی و مانند این ها کاربرد دارند.

سازه سبکی دارند – آنها از اسپندل های با توان کم ومارک معتبر بازار استفاده شده است .

مشخصات:

سایز: 40*30 سانتی متر ( بر طبق سفارش )

ارتفاع کارگیر: 15تا 20سانتی متر

توان اسپیندل:800وات یا 1500واتدقت:0.02میلی متر

سرعت اسپیندل:24000دور

برق مصرفی:220 ولت

جنس میز: آلومینیوم

کنترلر: مچ تری یا رادونیکس Radonix cam pro

انتقال نیروی محورهای(X,Y,Z): هر 3 محوربال اسکرو

حداکثر سرعت حکاکی:6000میلی متر بر دقیقه

موتورهای حرکتی:استپ موتور و سروو بسته به نیاز

سازگار با نرم افزار آرت کم و دیگر نرم افزارهای 3بعدی.

روتاری برای کارهای دوار قابل اضافه شدن می باشد.

فیلم کارکرد سی ان سی طلا خانگی