پین های اتومات میز وکیوم  جایگزین مناسبی برای ساپورت های زیر کار دستگاه های وکیوم می باشند .عملیات ساپورت گذاری با پین های اتومات نیاز نمی باشد و پین های اتومات کار وکیوم را تسهیل نموده و سرعت وکیوم  را افزایش می دهد 

میز دستگاه وکیوم

در فرایند ساخت و تولید دستگاه های وکیوم و پرس وکیوم ممبران ساخت میز وکیوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ساخت این قسمت از دستگاه وکیوم جزو استراکچر اصلی دستگاه می باشد و اصولا از ورق پانچ شده ( سوراخ شده ) برای اینک کار استفاده میشود .

پین اتومات میز وکیوم

در سری دستگاه های وکیوم جدید ، دستگاه پرس وکیوم از یک میز با ابعاد میز 125*260 برای دستگاه های مناسب درب های داخلی و ضد سرقت و یا میز ابعاد بزرگتر با ابعاد 150*300 سانتی متر مناسب درب های کابینتی استفاده میشود .

دستگاه های پرس وکیوم در این نوع از از سیستم هیدرولیک جهت حرکت کوره بهره میبرند . نقطه قوت دیگر سری جدید محصولات پرس وکیوم پین های بالابر القایی گرانشی می باشد . ام دی اف یا نمونه کار جهت روکش شدن بر روی این پین های القایی گرانشی قرار میگیرند و این پین ها بصورت خودکار قفل میشوند .

پین هایی که در داخل میز وکیوم قطعه کاری برر روی آن ها قرار نگرفته است با لمس کاربر اپراتور پایین می آیند تا در حین وکیوم مزاحم کار و یا موجب پاره کردن روکش پی وی سی نشوند. راندمان کار وکیوم دراین میز ها به یک سوم میزان اصلی تقلیل می یابد .

به صورت معمولی در سیستم قدیمی میز های وکیوم تخلیه ی هر میز بین 5 الی 15 دقیقه زمان بر می باشد . در سیستم جدید میز ها وکیوم عملیات وکیوم بین 2- 3 دقیقه انجام میگیرد و در وقت و زمان اپراتور و دستگاه صرفه جویی ایجاد میکند .

سیستم پین های هوشمند علاوه بر بهینه کردن زمان وکیوم باعث تمیزی و بالارفتن کیفیت کار ، براقیت بالا ، تسهیل انتقال گرما و روکش بر روی صفحات کابنت ، کمد لباس ، قسمت های مختلف مبلمان و … میشود

از پین های هوشمند برای استفاده از صفحه سیلیکون بر روی میز های وکیوم نیز استفاده میشود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *